מידע כללי על מיאמי

  • מזג אויר:מעונן חלקית 30°
  • מטבע:דולר אמריקאי
  • שעה מקומית:01:07
  • שפה:אנגלית
  • חשמל:120V
  • משך טיסה:13:15

עבור התייר הישראלי מדובר בטיסה בת- 12 שעות לערך מרגע ההמראה מתל אביב. מלבד אל-על ניתן להגיע גם באמצעות חברות Delta ו-United האמריקאיות. בנוסף ניתן להגיע בטיסה לא ישירה באמצעות חברות אירופאיות כגון  Swiss,Turkish ,Lot ו- .Britjish airways כל אחת מהחברות הנ”ל עוצרת בעיר הבירה של ארצה.

המיקום של מיאמי על אם הדרך לשאר חבלי הארץ ביבשת אמריקה הפכו את  נמל התעופה הבינ”ל MIA שלה לאחד מהעמוסים ביותר בעולם. מדי שנה עוברים בשעריו מעל ל-38 מיליון נוסעים. ניתן לטוס ממנו ליותר מ-145 יעדים ברחבי העולם.

לאחר שנחתם בשלום, עומדים לרשותכם מגוון אמצעי תחבורה על מנת להגיע משדה התעופה אל תוך העיר. החל ממוניות, שאטלים וכמובן השכרת מכונית. הדרך הזמינה והזולה ביותר היא כמובן באמצעות שירות השאטלים שעלותו נעה סביב ה-15 דולר. משך הנסיעה עד לעיר עומד על כ-30 דקות.

השער לאמריקה, כפי שמכונה מיאמי בפי רבים, בהחלט מצדיקה את הכינוי. מיקומה האסטרטגי מבחינה גיאוגראפית מאפשר לה לשמש שער לכל מי שפניו לאמריקה, הן הצפונית והן הדרומית. תיירים מכל רחבי העולם בוחרים לעצור במיאמי בדרכם לדרום אמריקה, האיים הקריביים  או פנימה לתוך ארה”ב.
מיאמי מהווה מרכז כלכלי ותיירותי כלל עולמי.  העיר נודעה בזכות מזג האוויר הטרופי הנוח שלה שנמשך כמעט לאורך כל השנה. מעמדה מבחינה זו דומה לזה של אילת אצלנו. אזור החוף של העיר המכונה מיאמי ביץ’, הוא גם המזוהה ביותר עמה.  זוהי רצועת חוף מקסימה ושוקקת חיים. ניתן לטבול במים או לטייל לאורך החוף על טיילת העץ הצמודה.
רחוב לינקולן מתפקד כמדרחוב מרכזי שבו ניתן להשתלב באווירה הצבעונית והססגונית של העיר. לשוחרי הארכיטקטורה מומלץ לקפוץ לרובע ארט-דקו שמאופיין במבנים מעניינים  בסגנון שנות ה-20 של המאה הקודמת.
אם הזמן מאפשר- בהחלט שווה להשקיע בנסיעה של שעתיים אל שמורת האוורגליידס הנודעת. מדובר בפארק לאומי שמכיל ביצות ייחודיות. באמצעות שיט רחפות ניתן לפגוש תנינים, עופות מים ושאר מיני בעלי חיים וצמחייה ייחודיים.
אז בפעם הבאה שאתם טסים בכיוון אמריקה, קחו בחשבון עצירה להתרעננות במיאמי או שתזמינו חבילות נופש במיאמי ותהנו ממגוון טיסות ומלונות בעיר במחירים מדהימים..